Affinity


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [RPG] Blue Moon Horses

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kevan
Administrator
Kevan


Aantal berichten : 296
Registratiedatum : 31-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een doos.

Passport
Element: Water
Ras: Halfelf
Partner: Let's see how far we come ♥

[RPG] Blue Moon Horses Empty
BerichtOnderwerp: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses Icon_minitimema apr 09, 2012 7:32 am

[RPG] Blue Moon Horses Banner10
Op Blue Moon Horses speel je een paard in de gevaarlijke wereld van de blauwe maan. Hier kun jij zelf een paard bedenken, van geschiedenis tot uiterlijk, en door te schrijven kun jij jouw karakter bespelen. Stap jij deze gevaarlijke wereld in?

De schoonheid van het vervloekte leven, de angst voor donkere tijden, de liefde voor het onsterfelijke, dat vind je hier zonder twijfel op Blue Moon Horses. Ik zelf heb jaren in dit gebied geleefd, de schoonheid van de natuur hield mij hier vast. De bergen tegen de horizon met hun toppen langs de hemel, de rivieren die tussen de velden een weg kabbelen naar de zee, de klaprozen die iedere lente weer hun rode kleur bloot geven aan moeder natuur, de meeuwen die meedeinde over de wind en het lange groene gras waar wij paarden ons iedere keer weer tegoed aan doen. Een betere plaats is er niet, veulens opvoeden lijkt plots zo gemakkelijk. Onder het strenge toezicht van vier leiders is alles zo simpel, zo vertrouwd en zonder zorgen. Ik heb me steeds weer kranig verweerd tegen het vervloekte maar uiteindelijk werd ook ik, een statige sterke hengst, ingenomen door de bezitterigheid van de donkere bossen. Laat het me vertellen, mijn verhaal, mijn einde.
Lees verder op BMH

Blue Moon Horses

Lijstje:

Linkje terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://affinity.actieforum.com
 
[RPG] Blue Moon Horses
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Affinity :: Algemeen :: OOC :: Affiliates-
Ga naar: