Affinity


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Suggestie

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Aion

Aion


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 12-04-12

Passport
Element: Lucht
Ras: Elf
Partner: I'm free as the.. eh.. wind? Call it whatever you want! =)

Suggestie Empty
BerichtOnderwerp: Suggestie   Suggestie Icon_minitimedo apr 12, 2012 5:18 am

Eheh. Ik wou nog even een suggestie doen. Maybe kan je van Noord Zuid West en Oost categorieën maken, ipv dat ze nu onder 1 categorie staan. Dus dat je de gebieden daaronder dan ziet. En dan een link naar wat andere gebieden, zegmaar. Aangezien ik zelf alles een beetje onmogelijk te vinden vindt, en ik denk niet dat ik de enige ben.. Maar ja. Gewoon een suggestie. Ehehe. Negeer maar als je het niks vindt. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevan
Administrator
Kevan


Aantal berichten : 296
Registratiedatum : 31-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een doos.

Passport
Element: Water
Ras: Halfelf
Partner: Let's see how far we come ♥

Suggestie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suggestie   Suggestie Icon_minitimedo apr 12, 2012 5:48 am

Zoals ik eerder al had gezegd: Als je gewoon alles rustig doorleest kom je heus wel achter waar wat ligt.
Ik heb bewust dingen onder één categorie gedaan; zo staat alles meer in balans met de rest van de site. Vind ikzelf dan en Mitsue heeft er ook nog niets te klagen over gehad.
Andere leden overigens ook niet en tot nu toe heeft iedereen alles gewoon kunnen vinden.
Ja, je moet wat meer klikken. Ga je daar dood van? Nee.
Ik heb gewoon sterk het gevoel dat je niet goed leest omdat je andere vragen ook allemaal voor het grootste deel overbodig waren, remember?

Ik ga het niet aanpassen. Want ik durf te wedden dat je de Academy ook niet had gevonden als het wel in categorieën was opgedeeld. Omdat je niet goed leest, no offence; maar geef toe, dat idee wek je gewoon op.

Ik laat het topic wel nog eventjes open voor het geval Mitsue er nog iets over wilt zeggen. Dus derp.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://affinity.actieforum.com
Aion

Aion


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 12-04-12

Passport
Element: Lucht
Ras: Elf
Partner: I'm free as the.. eh.. wind? Call it whatever you want! =)

Suggestie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suggestie   Suggestie Icon_minitimedo apr 12, 2012 5:58 am

Ik lees het ook wel helemaal door, alleen is op het eerste gezicht gewoon niet te zien waar al die gebieden zijn en zo. Als ik alles niet had doorgelezen, had ik ook geen vragen gesteld. Er stond nergens waar de stad lag waar de Academy ligt en hoeveel steden er zijn. En misschien had ik het wel gevonden zoals nu als je ergens had neergezet hoeveel steden er zijn, wat er allemaal in die steden te vinden is en zo.
En ik snap dat het je irriteert dat mensen nog steeds vragen hebben terwijl 'alles in de informatie staat', maar dat heb je ALTIJD wel. Hoe lang het forum al bestaat. Je hebt vast zulke dingen bij WC en WS ook wel. Nu voelt het ook een beetje alsof je me probeert weg te jagen, terwijl ik hier eigenlijk nog wel wou blijven rpgen aangezien het een goed uitgewerkt onderwerp is en such.
Als laatste wil ik zeggen dat bij mij het menu een beetje naar onder ligt. Kan ook aan mijn browser liggen, hoor. ^^

Groetjes,
Rebecca.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevan
Administrator
Kevan


Aantal berichten : 296
Registratiedatum : 31-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een doos.

Passport
Element: Water
Ras: Halfelf
Partner: Let's see how far we come ♥

Suggestie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suggestie   Suggestie Icon_minitimedo apr 12, 2012 6:07 am

En hoe komt het dan dat je toch allerlei vragen stelt waarvan je het antwoord gewoon letterlijk in de informatie kan vinden? O en trouwens:

Citaat :
De stad bevindt zich echter in het enige bos dat er is.
Citaat :
Ook vind hier de stad Salazar plaats.
Citaat :
In deze plek zal je ook de ingang naar Makrat vinden.
Citaat :
Het is er nogal kaal en grauw omdat de bomen nogal zwak zijn, aangezien de invloed van de rook afkomstig van de stad.
Citaat :
Tussen de vele rivieren ligt de stad Laia en ondanks dat velen de plek een beetje vreemd vinden voor de stad: is het er toch echt de ideale plek voor.

Er staat wel iets over steden. En bij WC en WS wordt ook niet heel precies omschreven waar alles ligt, dus gebruik alsjeblieft niet zo'n vergelijking die vals is. Over dat je moet zoeken naar de Academy; dat is waar, kan ik niet ontkennen. En toch ben jij tot nu toe de enige die er een vraag over heeft gehad. Denk je trouwens dat er echt zoveel zal veranderen als ik het in categorieën zet? De informatie over de plekken zal hetzelfde blijven en de steden zal je dan alsnog niet direct zien: wat dat betreft dus geen verschil.
Bovendien irriteer ik me er ook niet aan, waar trek je die conclusie nu weer uit? Dat ik toevallig geen smiley's gebruik? Dit zijn letters en die kunnen op iedereen anders overkomen, het spijt me; maar daar kan ik dus niets aan veranderen.
En jij had toch IE? IE faalt dus het ligt aan je browser. Derp.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://affinity.actieforum.com
Aion

Aion


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 12-04-12

Passport
Element: Lucht
Ras: Elf
Partner: I'm free as the.. eh.. wind? Call it whatever you want! =)

Suggestie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suggestie   Suggestie Icon_minitimedo apr 12, 2012 6:41 am

Ik heb Firefox.

Edit: En het komt bij mij gewoon zo over. Mijn mening. Punt. Slotje.
Suggestie Slotje
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsue

Mitsue


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 31-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland

Passport
Element: Lucht
Ras: Elf
Partner: Take me Away \\

Suggestie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suggestie   Suggestie Icon_minitimedo apr 12, 2012 6:58 am

Voordat hier een slotje op gaat zou ik nog even mijn menig over deze discussie en boven gestelde vragen willen geven.

Want ik wil van het begin af aan eerst even duidelijk maken dat ik het volledig met Noor eens ben. Ik vind het opdelen van de gebieden in categorieën absoluut geen oplossing. Ergens vind ik het ook leuk want zo leer je de gebieden ook echt kennen.
Besides, ik vind het vaag dat je gaat vergelijken met andere RPG's want we willen dit een eigen RPG maken niet zo'n random forum dat klakkeloos van een ander overgenomen is qua indeling. Dus zo is er een bepaalde eigen inbreng in.

Van het menu heb ik voor als nog geen problemen ondervonden. Heb verder ook geen klachten van anderen gehad dus misschien ligt het toch aan je browser ik weet het verder ook niet.

Mvg,
Joya

EDIT KEVAN;; Dan gooi ik er alsnog een slotje op ;}
Master Lui-zijn Joya.

» Slotje «
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Suggestie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suggestie   Suggestie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Suggestie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Affinity :: Algemeen :: Balie :: Vragen-
Ga naar: