Passport Element: Vuur Ras: Mens Partner: xSo I Tore Apart The Roses And The Moon Fell From The Sky
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo apr 11, 2012 3:47 am
Een 9.9 >D Het plaatje is smexy~ en ik vind al die tekstjes leuk maarikkanzenietlezenxD
Dubhe
Aantal berichten : 82 Registratiedatum : 10-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Gooische kakker hier o3o
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: You can't get me, dude.
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo apr 11, 2012 4:00 am
10 ~~ Heel smexy hur <3
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo apr 11, 2012 6:25 am
8'5
Weet het niet... Maar hoe de naam daar staat... Vind ik gewoon persoonlijk niet zo mooi.
@ Jussels; Het is ook de bedoeling dat je het niet kunt lezen. Het is een simpele texture (; Bovendien was het geloof ik Duits en kon ik het zelf niet eens ontcijferen ;}
Passport Element: Vuur Ras: Mens Partner: xSo I Tore Apart The Roses And The Moon Fell From The Sky
Onderwerp: Re: Onderschrift raten do apr 12, 2012 7:45 am
Een 9, echt heel erg mooi <3 Maar wel een beetje klein, maar dat is persoonlijk~
Karkat
Aantal berichten : 9 Registratiedatum : 12-04-12
Passport Element: Water Ras: Elf Partner: Don't know if I could ever be without you, because you complete me.
Onderwerp: Re: Onderschrift raten vr apr 13, 2012 4:13 am
7.2
Ik houd eigenlijk niet zo van namen of teksten op een onderschrift, vooral niet als er zoveel spacing is ge8ruikt. Ook had ik Dave zelf wat hoger gedaan, zodat zijn kin er niet zo af word gesneden. En persoonlijk vind ik de texture wat overheersend (had ook misschien wat weg kunnen gummen op Dave, want nu lijkt hij zo'n steen). De kleuren vind ik dan weer wel heel erg mooi en ik kan het altijd waarderen als er meer is gedaan met een onderschrift dan alleen: hoppa, randje eromheen en klaar.
Rena
Aantal berichten : 75 Registratiedatum : 12-04-12 Leeftijd : 29
Passport Element: Aarde Ras: Elf Partner: Try and get me....
Onderwerp: Re: Onderschrift raten vr apr 13, 2012 11:39 am
een 9 ;3
Mika
Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 31 Woonplaats : Zeg jij het maar
Passport Element: Water Ras: Elf Partner: Loveless
Onderwerp: Re: Onderschrift raten za apr 14, 2012 12:40 am
een 8,5
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Re: Onderschrift raten ma apr 16, 2012 5:25 am
Kevan schreef:
8
Dat bloemetjesgeval in zijn gezicht is best disturbing o_o