Affinity


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wat vragen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Aion

Aion


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 12-04-12

Passport
Element: Lucht
Ras: Elf
Partner: I'm free as the.. eh.. wind? Call it whatever you want! =)

Wat vragen Empty
BerichtOnderwerp: Wat vragen   Wat vragen Icon_minitimedo apr 12, 2012 4:09 am

Aangezien alles nog niet echt duidelijk is heb ik hier nog wat vragen:
Waar is die Academy?
Hoe zit het met lessen enzo van de Academy?
Waar woont je personage?
Als Affinity zo groot is, wat doen de char's die op die Academy zitten dan in het zuiden, oosten en westen enz? Dan komen ze toch te laat voor les?

Ik hou het maar hier bij. En Noor: Y DO U HAVE THE FACECLAIM OF HEXIS ON UR AVATAR. Het viel me op. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevan
Administrator
Kevan


Aantal berichten : 296
Registratiedatum : 31-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een doos.

Passport
Element: Water
Ras: Halfelf
Partner: Let's see how far we come ♥

Wat vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vragen   Wat vragen Icon_minitimedo apr 12, 2012 4:17 am

Ten eerste wil ik zeggen:
Als je alles een beetje door had gelezen bij de informatie zul je jezelf schamen voor sommige van je vragen omdat die zowat letterlijk beantwoordt worden daar zo.
Maar ik zal eens lief doen en je vraagjes beantwoorden zoals mij betaamt.

Waar is die Academy?
In het Noorden, dat staat ook in de omschrijving van gebied zelf. Klik dan op het subforum Salazar, de stad, en daar is de Academy.

Hoe zit het met de lessen enzo van de Academy?
Dit staat ook gewoon in de informatie, maar oké. Omdat ik heb gemerkt op andere fora dat topics van lessen vrij snel doodgaan omdat er zoveel mensen zijn etc; komen er geen dingen zoals docenten aan te pas. Dit zijn, als je er toevallig eentje nodig hebt, ghostsplayers -> Je mag dus zelf alles wat dat betreft bepalen. Verder valt er niet zoveel wat theorie betreft te leren. Het is meer het leren omgaan met allerlei verscheidene wapens en je draak. Je kunt zelf een trainings topic openen in de Dojo en anderen kunnen dan gewoon erop reageren zodat je een oefengevechtje kunt houden. Bovendien kun je ook buiten de school nog wat oefenen etc.

Waar woont je personage?
Als deze lessen heeft op de Academy: dan slaapt deze ook daar. Eten, slapen etc; allemaal op de Academy voor studenten. Is je personage geen student? Dan mag hij overal en nergens wonen, maar het is verstandig om toch in een stad te wonen vanwege de schaduw draken en de bescherming van drakenridders etc.

Als Affinity zo groot is, wat doen de char's die op die Academy zitten dan in het zuiden, oosten en westen enz? Dan komen ze toch te laat voor les?
Niet ieder personage dat men bedenkt is gelijk een student. Bovendien bestaat er zoiets als vakantie bij de Academy. We doen hier niet aan real time wat seizoenen betreft en dus ook niet wat school zaken betreft, dus je kan gewoon doen alsof je personage vakantie heeft et cetera.

Hopelijk is het nu allemaal duidelijk?
Ikbeneenrampinuitleggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://affinity.actieforum.com
Aion

Aion


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 12-04-12

Passport
Element: Lucht
Ras: Elf
Partner: I'm free as the.. eh.. wind? Call it whatever you want! =)

Wat vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vragen   Wat vragen Icon_minitimedo apr 12, 2012 4:27 am

Ah wat ben ik toch weer blind. ><
Maar het is nu duidelijker! =D Ik was een beetje in de war geraakt omdat er twee gebieden met steden waren en alles zo verstopt zat. Bedankt voor de uitleg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevan
Administrator
Kevan


Aantal berichten : 296
Registratiedatum : 31-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een doos.

Passport
Element: Water
Ras: Halfelf
Partner: Let's see how far we come ♥

Wat vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vragen   Wat vragen Icon_minitimedo apr 12, 2012 4:28 am

Elk gebied heeft een stad ._.
En als je gewoon alles eventjes rustig doorleest had je het heus wel gezien heur en was helemaal niets verstopt.

Maar oké, als alles goed is dan zet ik er nu een slotje op (;

» Slotje «
Terug naar boven Ga naar beneden
https://affinity.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Wat vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vragen   Wat vragen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat vragen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Affinity :: Algemeen :: Balie :: Vragen-
Ga naar: