Ik ben Kiki, - heb liever Kiek, want zo noemt iedereen me. Zelfs leraren - ben momenteel 16 jaar en huisvest in het kleine stadje Zutphen wat ergens in Gelderland ligt.
Ik woon samen met mijn ouders, 2 - jongere - zusjes, 2 honden en 2 katten. Mijn kamer is meerendeels zwart-wit, vol met meetingspullen/foto's en dat soort rommel en boeken.
Ik heb de laatste tijd een grote interesse voor Homestuck, door Abigail. Verder ben ik echt van het bewerken, ik manipuleer veel. Maar dan meestal wel de hondachtige groepen. De rest ben ik nog niet zo in. Maar binnenkort wil ik paarden gaan proberen. (:
Ik hou heel erg veel van mijn vrienden, meetings, muziek (rock/metal) en bewerken dus. Ik ben zelf heel erg faalangstig dus internetvrienden hebben is voor mij de ultieme manier om toch contacten te leggen. Want het is digitaal gewoon makkelijker. Ik ben al mijn hele leven gepest en getreiterd om hoe ik eruit zie, doe en ben. En dat zit nogal diep ingebakken. Maar gelukkig begin ik de laatste tijd te zien dat ik meer.. durf :3
Ik ben trouwens ook wel bekend als Kearn op WS, waar ik moderator ben. Ik zit al 3 jaar op WS en ik vind dat ik behoorlijke RPGervaring heb opgebouwd de laatste jaren. Vooral als ik me bedenk wat voor spammer ik was. (:
Dus, dit ik de Kiki - beter bekend als Kiek of Kieksel. Maar dat ligt helemaal aan jezelf (:
Xx <3