Passport Element: Vuur Ras: Mens Partner: xSo I Tore Apart The Roses And The Moon Fell From The Sky
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 3:46 am
Dan kom ik hier ook spammen~ >D Ik moet een avatar maken >U en tijd vinden om een karakter uit te werken dat niet op de faceclaimpersoon gaat lijken xD Ik kon echt niet kiezen tussen faceclaims xD Zoveel die ik nog wil
& Dankuuu
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 3:46 am
Ik weet wie dat persoontje is. Maar ik weet alles, bovendien; The ~ thingies give it away n_n
@ Dave; Ik ga flauw doen en je naam nog niet zeggen; Maar ik wil wel avatar voor je proberen te maken c: ?
Michaela
Aantal berichten : 61 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : De linker regenboog, aanbellen bij de derde bel.
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: When you scream, it doesn't make a sound x
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 3:48 am
Ja, nou zie 'k het ook wel. && Ik wil wel proberen een setje/OS/ding voor ge te maken.
Passport Element: Vuur Ras: Mens Partner: xSo I Tore Apart The Roses And The Moon Fell From The Sky
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 4:00 am
Hmm, dan was ik gewoon afgeleid door m'n zus die me begon te stalken xD Ik heb de hele dag al zo'n liedje in m'n hoofd O.o De hele tijd 'BOOMSHAKALAKA' Zo kan je geen Frans luistertoetsen maken
Dave is awesome >D En z'n broertje eng Maar ik heb tenminste een profielplaatje >D Maar ik kan er weer niet kiezen tussen twee xD
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 4:01 am
*Broer Bro is ouder dan Dave hoor D: Dave is 13 >U
En ik ga eens wat doen met textures en zo ;} In de hoop dat er een mooi setje uitkomt c: Heb je btw nog een quote of zo n_n ?
Dubhe
Aantal berichten : 82 Registratiedatum : 10-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Gooische kakker hier o3o
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: You can't get me, dude.
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 4:02 am
Wit-haar kind is gearriveerd >D Mwheheh. Ik hou van Dubhe.
Straks ook maar een onderschrift in elkaar franzen, en dan maar zo'n karakterkaart geval invullen xD
Mika
Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 31 Woonplaats : Zeg jij het maar
Passport Element: Water Ras: Elf Partner: Loveless
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 4:05 am
OW OW OW maar die is awesome
@Dave in Big Bang Boomshakalaka~ Doe me dat alstublieft niet aan is er net uit.
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 4:06 am
Sorry, ik haalde hem even door de war met Cal D: MaarCalleeftnietechtofzo Het is alweer een tijd geleden dat ik in één keer alle 6 arcdingen gelezen heb xD It'sconfusing! Uhmz, nee, denk het niet :3 Kan iig niet zomaar iets verzinnen en anders gooi ik m er wel onder later~
Duhbe's ava is leuk~
@Mika: xD Big Bang Boomshakalaka xD SOUNDSBAD
Alysia
Aantal berichten : 93 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : In a fairytail.
Passport Element: Element-loos Ras: Mens Partner: You think the only people who are people, Are the people who look and think like you
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 4:07 am
Mika en dubhe lijken op elkaar. Of ligt dat nou aan mij. ._.
Dubhe
Aantal berichten : 82 Registratiedatum : 10-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Gooische kakker hier o3o
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: You can't get me, dude.
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 4:08 am
Mwhehe, thanks, both :3 Heb geen zin in sig maken, doe ik zo wel.
Ik heb er een soort van behoefte aan om Dubhe een drakenrijder te laten worden >3
@Alysia, nah, ze hebben allebei wit haar, dat zal het wel zijn xD
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 4:09 am
Ik moet maar eens met codes gaan klooien om een char sheet te maken~ Maar ik weet nog niet precies hoe ik Dave ga maken xD
Mika
Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 31 Woonplaats : Zeg jij het maar
Passport Element: Water Ras: Elf Partner: Loveless
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 4:11 am
@Dave AHHHHH nee hé ben ik net van Joya af begint de volgende Kak gelukkig zit ik nu vast aan EXO dus komt ie er niet makkelijk meer in (Let maar op 1 keer luisteren en ik word weer gek)