Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Onzin topic ma apr 09, 2012 7:55 am
Derp. Nu het toch open is moet er maar zo'n topic komen c:
Moet nog één alinea voor Kevan zijn karakterkaartje ~
Aletàn
Aantal berichten : 1 Registratiedatum : 09-04-12
Onderwerp: Re: Onzin topic ma apr 09, 2012 7:55 am
Wiejj
Owekeey!
Ik snap er nog niet heel veel van :meow:
Maar langzaam maar zeker komt het xD
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Onderwerp: Re: Onzin topic ma apr 09, 2012 7:59 am
Gewoon rustig alles doorlezen, Heb je dan nog vragen pb me dan maar x') Ik moet altijd perse zoveel uittypen terwijl het ook heel simpel kan ._. Stoute ikke.
Maar wie is u >o ? Is er enig toeval dat ik je misschien ken ;o ?
Passport Element: Lucht Ras: Elf Partner: Take me Away \\
Onderwerp: Re: Onzin topic ma apr 09, 2012 8:02 am
Dan ben je verder dan mij Noor x33 Hoewel het er tamelijk makkelijk uit komt nu xp
But eerst dat ene ding vinden heheh.
Michaela
Aantal berichten : 61 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : De linker regenboog, aanbellen bij de derde bel.
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: When you scream, it doesn't make a sound x
Onderwerp: Re: Onzin topic ma apr 09, 2012 8:03 am
Ik ken het plaatje in jouw onderschrift ergens anders van, maar dacht dat dat niet Len was. Nu heb ik mindfck. Dan maar verder met codes van karakterkaart.
Kevan Administrator
Onderwerp: Re: Onzin topic ma apr 09, 2012 8:06 am
In die van ehm... Nagisa aka Mari owo MAARDATPLAATJEISZOAWESOME. Zo badass *w* Megusta.
Michaela
Aantal berichten : 61 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : De linker regenboog, aanbellen bij de derde bel.
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: When you scream, it doesn't make a sound x
Onderwerp: Re: Onzin topic ma apr 09, 2012 8:07 am
Hij is ook cool. Maar nu heb ik gewoon mindfck. En ik ben trots, want ik heb Micha's KK al een tijdje - twee uur - af. Snelheid whoesh.
Passport Element: Vuur Ras: Mens Partner: xSo I Tore Apart The Roses And The Moon Fell From The Sky
Onderwerp: Re: Onzin topic ma apr 09, 2012 8:09 am
Bwah, kan geen setje maken xD Deels omdat ik weg moet deels omdat PS me niet gehoorzaamd En ik kan niet kiezen voor faceclaims >U Maarikdenkdatikertochééngareserveren HEYA PEOPZ
Alysia
Aantal berichten : 93 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : In a fairytail.
Passport Element: Element-loos Ras: Mens Partner: You think the only people who are people, Are the people who look and think like you
Onderwerp: Re: Onzin topic ma apr 09, 2012 8:10 am
Passport Element: Lucht Ras: Elf Partner: Take me Away \\
Onderwerp: Re: Onzin topic ma apr 09, 2012 9:35 am
Lollies zijn zo lekkaah <3 En ik heb geeen zin in morgen trololoo~
Wheeeeh Mikaa ik lieft hem nu al <'33
Kevan Administrator
Onderwerp: Re: Onzin topic ma apr 09, 2012 9:37 am
Post zit er vandaag niet meer in, doe morgen ochtend wel wat ;}
@ Mika; Hallow owo Meh, je avatar doet het niet bij moi D:
@ Kabira; Hoi hoi, Zou je me misschien eventjes kunnen vertellen welke Dante je precies wilt; Of wil je ze allemaal? Want volgens mij waren er verscheidene versies x')
Mika
Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 31 Woonplaats : Zeg jij het maar
Passport Element: Water Ras: Elf Partner: Loveless
Onderwerp: Re: Onzin topic ma apr 09, 2012 9:40 am
Nee ben er mee bezig..dut het bij mij ook niet @Haruko JAAAAAHHH