Passport Element: Lucht Ras: Elf Partner: Take me Away \\
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 13, 2012 9:37 am
Hahah. Ik ook c: Al helemaal als het anime is want die vind ik het leukste. Paardjes rpg ik niet meer eigenlijk
Zag dat je hyperkindje zocht eh. Nou je bent hier aan het juiste adres. Kan alleen geen uberlange post beloven maar wil er wel reageren >33 Lekker Natsuki irriteren xd
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 13, 2012 9:53 am
Van mij mag ej hoowr Doe maar rustig, ik ga het weer oiets drukker hebben, vakantie si namelijk heel erg voorbij maandag. Maar, aangezien ik toch al niet leer, zal dat hopelijkw el meevallen.
Ik heb echt meer inspi op mensen. Op real life het meest, maar fantasy ook best, en paardjes, zo af en toe. Nu heb ik een engels topcije op DH. Moet daar trouwens weer reageren.
EDIT: Waarom ga ik nu niet slapen? Ik wil gaan slapen, maar doe het noiet, odmat ik ook op wil blijven. MYLIFEISWAYTOOHARD.
Rena
Aantal berichten : 75 Registratiedatum : 12-04-12 Leeftijd : 29
Passport Element: Aarde Ras: Elf Partner: Try and get me....
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 13, 2012 11:38 am
Ik ben volgens mij de enigste die nog op is 8D over 10 en een half uur eindelijk MEEEEEETING heb er zin in, en moet eigenlijk ook slapen, want moet ongeveer rond 8 uur op .___. maar maakt niet uit, word super awesome morgen <3
Alysia
Aantal berichten : 93 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : In a fairytail.
Passport Element: Element-loos Ras: Mens Partner: You think the only people who are people, Are the people who look and think like you
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 13, 2012 11:41 am
Ik ben er ook nog $: Oeh gezellig, alvast veel plezier op de meeting!
Rena
Aantal berichten : 75 Registratiedatum : 12-04-12 Leeftijd : 29
Passport Element: Aarde Ras: Elf Partner: Try and get me....
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 13, 2012 11:45 am
oooo awesome ;3 en thank you <3
Alysia
Aantal berichten : 93 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : In a fairytail.
Passport Element: Element-loos Ras: Mens Partner: You think the only people who are people, Are the people who look and think like you
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 13, 2012 11:47 am
'k zit alleen al zo'n half uur te hannesen met een os. Maar ik ga zo maar slapen. :c Os komt morgen wel.
Pressious
Aantal berichten : 63 Registratiedatum : 11-04-12 Leeftijd : 28
Halloow iedereen, Heb goed nieuws voor mij zelf Ik mag op 12 Mei auditie doen voor de musical Annie! De twee teksten: ''Zwaar bestaan'' en ''Morgen'' moet ik nu uit me hoofd kennen, wat ik tenslotte nu al ken =) Maar het is wel leuk dat ik ben uitgekozen om ook auditie te doen. Namelijk: Er waren te veel aanmeldingen! En er mochten maar 800 ervan auditie doen, en ik ben daar 1 van die is uitgekozen =)
Michaela
Aantal berichten : 61 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : De linker regenboog, aanbellen bij de derde bel.
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: When you scream, it doesn't make a sound x
@ Pressious; Oe, gefeliciteerd lieverd! Veel succes met je auditie dan n_n Ken het stuk zelf niet, maar het zou wel iets leuks zijn. Derp. Ik ga nu al voor je zitten duimen >3
@ Charlotte; Mag ik mee in de koets ;o ? Hurr. De enige keer dat ik erin zat... Werd dat ding voortgetrokken door een tractor. Wat een afzetterij. IKWILPAARDJES.
@ Judith; Doe eens niet zo random en ignorish jij D: Isgemeen.
@ Algemeen; Ben te lui om de vorige pagina nog door te kijken. Dus dat doe ik dan ook niet c: BESTADMINEVER.
Pressious
Aantal berichten : 63 Registratiedatum : 11-04-12 Leeftijd : 28
Jeej, ik ben lief~ En noem me maar Noor hoor (; Heb mijn naam niet voor niets gekregen owo Nu eventjes wat plaatjes bewerken en wat kleine dingetjes maken; Dan kijken of ik nog wat kan posten hier en daar.
Dubhe
Aantal berichten : 82 Registratiedatum : 10-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Gooische kakker hier o3o
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: You can't get me, dude.
O jawel heur, die code werkt gewoon (; Maar je moet soms een "clean URL" hebben als je me snapt. Dus niet die hele rits er nog achter van: =endscreen&NR=1&v=pPqlot-a4Hs Derp. Check mijn spoiler maar, ik lieg niet owo
Spoiler:
Michaela
Aantal berichten : 61 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : De linker regenboog, aanbellen bij de derde bel.
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: When you scream, it doesn't make a sound x
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 12:06 am
Miep. Sawwry Noor, spijt me heel erg. En yay, gewonnen.
Dubhe
Aantal berichten : 82 Registratiedatum : 10-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Gooische kakker hier o3o
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: You can't get me, dude.
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 1:22 am
Meh, ga zo maar eens reageren bij m'n topicje. :'3 Iets te laat D:
Zit ondertussen epic liedjes te luisteren van HDSounDI ~ <3
Michaela
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 1:37 am
Mijn internet trollt me maal vijftien. Maarja. MEASSASSIN >D Heb hele diepe capuchon over hoofd getrokken.
Passport Element: Vuur Ras: Mens Partner: xSo I Tore Apart The Roses And The Moon Fell From The Sky
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 3:17 am
Eindelijk terug van open dag in Rotterdam uni~ Het was saai, omdat vrienden van me per se naar studies wilden die ik niet wilde zien, maar de studie waar we voor mij naartoe gingen was wel awesomeness :3 Nu blijft vriendje van zus logeren >U Dusjaa buitengesloten xD
Kenteq
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 14-04-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : Le kakkerlak
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: >>My heart is sick of being in chains"
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 4:24 am
Ugh, weet niet wie ik moet kiezen voor faceclaim >_<
Passport Element: Vuur Ras: Mens Partner: xSo I Tore Apart The Roses And The Moon Fell From The Sky
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 4:41 am
Dat is altijd lastig xD Aan welke zat je te denken? :3
Alysia
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 4:46 am
IK HOU VAN WORD. Ik open hem sinds hij gisteren is uitgevallen. Wat staat er rechts in beeld? Het stukje wat ik geschreven had voordat ze laptop uitviel. #*29 <3
Kenteq
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 14-04-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : Le kakkerlak
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: >>My heart is sick of being in chains"
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 4:47 am
Well, een klein onschuldig meisje ;3 Maar ik heb al iemand gevonden. Het wordt Shirakiin Ririchiyo. Is er hier ergens een faceclaim topic? kan 'm niet vinden c:
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 5:13 am
Dag bij de paardjes, frietjes gegeten, naar de paardenmelkerij, en 10 euro rijker, wiehooeee. Alleen, Mister, het veulen, is ziek. Hij gaat zo nu en dan weer liggen, en kan niet meer zo heel goed wandelen, en ze is echt de hele tijd nat. Maar het gaat al iets beter nu, gelukkig.
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 5:18 am
Ik ben moe en teleurgesteld, maar ik zal verder mijn mondje wel houden voordat ik de sfeer dadelijk verpest. Meh, Joya moet online komen. Moet stuff regelen >U
@ Kenteq; Face claims kun je hier aanvragen (; + Welkom owo
Kenteq
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 5:21 am
||Kevan; Thanks en Thanks ;3 Onderwerp trekt me gewoon aan.