Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 8:41 am
@ Juud; Tell me your profile >o
@ Ruuz; Nou, ik kan er nog net mee door na deze proefwerkweek.. Tot nu toe. Waarschijnlijk blijf ik zitten als scheikunde zo blijft, maar het valt niet op te halen. Heb er echter wel al over gesproken met scheikunde docente en zij was heel begrip vol; dus ik heb er nog wel vertrouwen op. Verder moet ik zorgen dat ik mijn volgende proefwerkweek goed doe en dan komt alles goed (;
Sabrina
Aantal berichten : 41 Registratiedatum : 10-04-12
Passport Element: Water Ras: Mens Partner: I am so in love, but want he my?
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 8:43 am
Ik faal echt in ava's. ^^"
Mika
Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 31 Woonplaats : Zeg jij het maar
Passport Element: Water Ras: Elf Partner: Loveless
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 8:51 am
Ik ga maar eens peeps.. Moet morgen weer vroeg op -.- Zo geen zin in he Tha bye byes
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 8:54 am
Byezels ~
Ik denk dat ik mijn postje nog eventjes af maak en dan mijn lappie maar eens uit ga zetten n_n Moetmensenhunvoorbeeldengaanvolgen. Moet op zijn minst nog wel iets door hebben gelezen voor informatica ;}
Michaela
Aantal berichten : 61 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : De linker regenboog, aanbellen bij de derde bel.
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: When you scream, it doesn't make a sound x
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 8:55 am
Like; Basisshizzle Cambridge Engels Biologie Scheikunde Natuurkunde Wiskunde À Aardrijkskunde Drama (+kunst algemeen) Filosofie Geschiedenis
Kevan Administrator
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 9:01 am
Dus N & G of wha D: ? Nerd 'nd Geek Profile
Michaela
Aantal berichten : 61 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : De linker regenboog, aanbellen bij de derde bel.
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: When you scream, it doesn't make a sound x
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 9:02 am
Nerd 'nd Geek fer sure, matey. En nu naar bedje toe. Ohja; Was Latijn vergeten.
Kevan Administrator
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 9:04 am
En Nederlands misschien ;} ? God, ik haat mijn sience rooster voor de komende periode ._. Hoezo drie tussen uren is een nono?
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 9:19 am
Awh, ik vind het echt super erg voor je Maartje D: Misschien kun je ehm... Ik weet niet hoe laat je je PTA hebt en of je daarvoor nog tijd hebt; Maar alle kleine bijdragen kunnen nog een verschil maken; Misschien kun je nog voor je PTA wat uit het goede boek leren? Anywayz; Ik wens je veel succes toe en het allerbeste.
Maar ik ga nu ook. Morgen... Acht... Uur T^T
Mika
Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 31 Woonplaats : Zeg jij het maar
Passport Element: Water Ras: Elf Partner: Loveless
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 6:33 pm
Een goede morgen iedereen We hebben er weer zin in -.- Eigenlijk niet zo maar oke
Sabrina
Aantal berichten : 41 Registratiedatum : 10-04-12
Passport Element: Water Ras: Mens Partner: I am so in love, but want he my?
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 6:34 pm
Good morning! School
Alysia
Aantal berichten : 93 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : In a fairytail.
Passport Element: Element-loos Ras: Mens Partner: You think the only people who are people, Are the people who look and think like you
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 10, 2012 6:37 pm
Ik heb zo goed geslapen jongens. Tot 4uur D: Maar vrijdag mwhaha, 10:55 uit. :}