Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 11, 2012 4:24 am
Zeeeuwww, Natsuki is er, nu setje maken.
Haruko
Aantal berichten : 28 Registratiedatum : 06-04-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet~
Passport Element: Vuur Ras: Halfelf Partner: Some say it's a blessing, some say it's a curse •
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 11, 2012 4:27 am
Zo, Haru's kk staat ;D
Michaela
Aantal berichten : 61 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : De linker regenboog, aanbellen bij de derde bel.
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: When you scream, it doesn't make a sound x
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 11, 2012 4:28 am
Jup, ik moet een topic met Haru-chan.
Haruko
Aantal berichten : 28 Registratiedatum : 06-04-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet~
Passport Element: Vuur Ras: Halfelf Partner: Some say it's a blessing, some say it's a curse •
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 11, 2012 4:31 am
Sure c: Micha lijkt me epic~
Michaela
Aantal berichten : 61 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : De linker regenboog, aanbellen bij de derde bel.
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: When you scream, it doesn't make a sound x
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 11, 2012 4:32 am
Ghehe, dankje. Guess I'll start one then?
Haruko
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 11, 2012 4:35 am
Jaaa 8D
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 11, 2012 4:41 am
Ruuz waarom moet jouw kk zo verpoept lang zijn D: ? En dan ook nog kleine lettertjes.. Met medelijden met deze dyslecticus. Bovendien heb ik neigingen om jou en Judith te kome stalken in dat topic owo
Mika
Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 31 Woonplaats : Zeg jij het maar
Passport Element: Water Ras: Elf Partner: Loveless
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 11, 2012 4:43 am
@Noor 'Bovendien heb ik neigingen om jou en Judith te kome stalken in dat topic'
Ik doe met je mee
Michaela
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 11, 2012 4:49 am
Who said I approved? Rawr. Miep, Micha rpg't way te makkelijk. INSPIRATION Y U NEVER WITH OTHER CHARS?
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 11, 2012 5:04 am
Zelfs al had ik geen toestemming dan stalk ik toch; LIKE AN ADMIN Trouwens ik ben tweedst >U
@ Natsuki; Is het goed als ik zowel nat als sat je face claim maak? Anders kan er nog verwarring ontstaan owo
Passport Element: Lucht Ras: Elf Partner: Take me Away \\
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 11, 2012 5:34 am
Thaaanks Juusje <'3 Heb ook echt geen zin meer. Bah. Stage is té vermoeiend x3
En zie er zó tegen op weer naar school te gaan volgende week. Is volgens mij al 7 weken geleden als het niet meer is. Damn.
Scheelt wel maandagmiddag vrij en dinsdag wss ook vrij dus dat is beter xp
Kevan Administrator
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 11, 2012 5:51 am
Meeeeh. Eindelijk zit ik achter mijn laptop. Cheetamodeactivated. Boop.
Joya, je moet niet vals spelen met de faceclaims door ze niet op alfabetische volgorde te zetten. Ik wil het daar graag overzichtelijk houden, no offense maar ik word spastisch van lange lijsten die niet op alfabetische volgorde staan ._. Dan kan ik niets meer terug vinden. Menogusta.
Passport Element: Vuur Ras: Mens Partner: xSo I Tore Apart The Roses And The Moon Fell From The Sky
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 11, 2012 5:58 am
Ik kan er ook niet tegen als dingen niet op alfabet staan xD Zelfs mijn boekenplank staat op alfabet 030 Cheetahmode xD Was dat dat je 8 uur achter elkaar kon blijven zitten?
Kevan Administrator
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 11, 2012 6:02 am
Ja, cheeta's kunnen dat. Dus dat maakt mij een cheeta >3 Ik denk dat ik trouwens wat smiley's toe moet voegen als ik de tijd heb ;}
Pressious
Aantal berichten : 63 Registratiedatum : 11-04-12 Leeftijd : 28