Passport Element: Lucht Ras: Elf Partner: Take me Away \\
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 7:04 am
@Jade;; Nu niet meer haha c:
@Dubhe;; Holy Cow. Vanwaar zo lang dan?
Pfoee stage was vermoeiend. Was hele middag alleen en moest zo'n ander meisje alles voorkauwen en zeggen wat ze moest doen. Zat zelf niks in man. Pft dat is pas vermoeiend. Dan werk ik nog liever alleen door ofzo
Jade
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 12-04-12 Woonplaats : Land of Frost and Frogs
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: We kill the lights.. and put on a show
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 7:05 am
Yess! Danku zeer! ^^
Dubhe
Aantal berichten : 82 Registratiedatum : 10-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Gooische kakker hier o3o
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: You can't get me, dude.
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 7:06 am
Niet xD Eerst had ik springcursus; paard werd irritant en ging hyper doen door de hindernissen. Daarna nog gewone les, dat was wel chill geukkig :3
Dus meh, nu ben ik moe. ^__^
@Joya, Ik heb oorspronkijk les om 6 tot 7 op donderdag, ik wilde springcursus doen maar dat was alleen om 5 tot 6 uur op donderdag xD Dus.. Twee uur achter elkaar. O.o
Mika
Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 31 Woonplaats : Zeg jij het maar
Passport Element: Water Ras: Elf Partner: Loveless
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 7:07 am
yes yes YEEEEEEEEEESSSs kan eindelijk weer met yuu ( Sayuri, kak iemand heeft mijn afkorting gepikt ) DANKKK UUUU JUUS
Passport Element: Vuur Ras: Mens Partner: xSo I Tore Apart The Roses And The Moon Fell From The Sky
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 7:08 am
@Maartje: Begrijpelijk xD Gelukkig idd dat je daarna gewoon les had, anders ga je helemaal dood O:
@Joya: Bwah, het is irritant om mensen het voor te kauwen xD Vooral als ze het dan maar neit willen snappen ofzo. Gelukkig hebt u het overleefd
@Dayna: GRAAG GEDAAN : D Ik wilde voor hem wel een langere post schrijven xD Dus dat duurde even, sorry ~
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 7:16 am
@ Jade; Elleos nieuw lidje c: Jeej ;D
@ Maartje; God, dat had ik laatst ook; dat mijn paardje hyper deed zodra hij de hindernissen zag D: Dat is echt zo irritant. Terwijl hij normaal altijd super rustig is ;} Zal ook wel aan mij liggen, in de stal krijg ik ieder beest rustig... Maar als ik er eenmaal opzit breekt de hel los XD
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 7:19 am
SHOOOOOOOOOAAAAAARMAAAAAAAAAA <33333
*nomnomnom* Zo lekker eten. God mensen, ik ben hyper, maar alsnog lui. En mijn kiezen doen pijn, echt waar, ooit werk ik die beugel zelf los, ik wil hem niet meer. :ç
Jade
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 12-04-12 Woonplaats : Land of Frost and Frogs
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: We kill the lights.. and put on a show
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 7:24 am
Yaaay! <3 Jade is compleet! C:
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 7:26 am
@ Natsuki; Whut? Eten? Waar D: ?
@ Jade; O god, jouw avatar is echt way te cute and awesome «3 ILUVIT.
Jade
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 7:29 am
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 7:31 am
Kevan: Bijna op de tafel, waar ik straks ana ga zitten, om het op te eten. God, nu krijg ik honger.
Maar eerst stukje van een post schrijven. Natsuki is anders dan in Uta No Prince Sama. Hij is gewoon veel te serieus, en kan niet tegen alle hyperheid enzow. Een klein beetje zoals Satsuki.
Michaela
Aantal berichten : 61 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : De linker regenboog, aanbellen bij de derde bel.
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: When you scream, it doesn't make a sound x
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 7:32 am
Passport Element: Vuur Ras: Mens Partner: xSo I Tore Apart The Roses And The Moon Fell From The Sky
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 7:47 am
KARKAT : D Karkatiscool
@Jade: Dankuu, Kevan heeft het voor me gemaakt ^^ Lolz, ik vind HomeStuck echt confusing soms xD Met al die parallelle tijdlijnen en alles~ Maar toch is het awesome xD
@Karkat: Yayz, niet meer alleen~ Echt cool dat jullie ook Homestuckers aanmaken xD
@Rena: Rena van Higurashi? Danliefikuwcharook030
Bwah, ik voel me echt een stalker nu xD GeefDaveeenslechtimago
Karkat
Aantal berichten : 9 Registratiedatum : 12-04-12
Passport Element: Water Ras: Elf Partner: Don't know if I could ever be without you, because you complete me.
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 7:51 am
Waar ik Dave RPG, is het eigenlijk geen Dave meer te noemen. Niet bij Jade in de buurt tenminste. En verder is hij bij Karkat echt een enorme bitch. En ik RPG daar ook Karkat. Ik bitch op mezelf.
Homestuck accounts zijn de beste accounts. Klaar. >:]