Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 5:22 am
Haai mensjes.
Ik ben blut.
Heb een rokje, een bloesje en een jurkje gekocht.
Nu ben ik dus lekker blut.
Alysia
Aantal berichten : 93 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : In a fairytail.
Passport Element: Element-loos Ras: Mens Partner: You think the only people who are people, Are the people who look and think like you
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 5:25 am
OEH leuk, bloesjes en rokjes lala. :'D Hoe zien ze eruit? Blut zijn is niet leuk, ik was laatst mijn portemonnee kwijt en ik helemaal nieuw pasje bestellen, heb ik pasje terug vind ik mijn portemonnee. ;D Maar goed. Ik ga naar huis toe. Adios.
Passport Element: Vuur Ras: Mens Partner: xSo I Tore Apart The Roses And The Moon Fell From The Sky
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 6:04 am
Ikvindhetzoleuk xD Alleen ik snap het nu al niet meer dus eigenlijk moet ik opnieuw beginnen maar ik ben te lui 030 Want met de alpha tijdlijnen dacht ik; DAFUQ maarja xD
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 6:08 am
Als jij het al niet snapt, zal ik het waarschijnlijk nooit snappen ;} *traagstebegripever*
Passport Element: Vuur Ras: Mens Partner: xSo I Tore Apart The Roses And The Moon Fell From The Sky
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 6:12 am
Aww, beterschapzels! Mijn zus heeft de halve klas aangestoken met verkoudheid xD maarjaa Ik moet Kevan ook nog een keer komen spammen hoor >D Jammer dat volgende week zo druk wordt
Lolz, Lonely Island herkijken is geweldig~ vooral Michael Bolton
Pressious
Aantal berichten : 63 Registratiedatum : 11-04-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 6:15 am
Hallowaa Dave, Alles goed? Ik verveel me weer ...
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 6:16 am
@ Jussels; Ik word altijd verkouden tijdens de overgangen van zijn seizoenen ;} Dat is echt irritant. En dankuschon. O, maar voor U Kevan komt stalken; gelieve eventjes de andere topics die we hebben af te werken? Anders spammen we elkaar zo onder D:
@ Pressious; Jij ook lui zijn? JEEJ. Een medesoort c:
Pressious
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 6:16 am
@Kevan: Rare zin; Jij ook lui zijn Maar ja, idd, ike lui zijn ...
PS. Zal ik een andere avatar doen?
Kevan Administrator
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 6:18 am
@ Pressious; Noem me maar Noor (; Nederlands is mijn goedste vak, dat wist ik al c: En ben je zelfs zo lui dat je je liever verveelt dan dat je wat doet ;o ? Ik ben cheeta lui. Ja, cheeta lui >3
Pressious
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 6:20 am
@Noor: Ik wilde u ook niet gelijk komen spammen hoor ^^ Want daar heb ik deze week niet echt tijd voor~ Maar gewoon een keer :3 Wantdatkaniknietlaten Maar u hebt wel een punt
@Pressious: NOG MEER LUIE MENSEN? YAY Bwah, ik kan me officieel niet vervelen omdat ik nog genoeg te doen heb xD Jammer genoeg niet alleen posten
Pressious
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 6:25 am
Als je een karakter uit een anime neemt ofzo, dan kun je dat karakter claimen zodat niemand anders die gaat gebruiken :3 Maar als je gewoon een plaatje van google hebt en niet weet wie het is, is het niet zo nodig denk ik ^^
Pressious