Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 7:59 pm
Wat ik wel weet is hoe het geslacht bepaald word, maar dat is gewoon basis. Dat, hoe onthoud je dat? O.o
Goodmorning mensjes. Ik ben er dus achter gekomen dat ik een verslaving heb aan Fortune Arterial. En dat vinden mijn ouders dus niet zo leuk want dat zorgt ervoor dat ik moet verder kijken, en dus niet van de laptop af kan komen. En dan kijken ze me zo aan van: Terwijl ik daar helemaal zit van:
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 8:30 pm
DIT!]
Kevan schreef:
Kabira; Het kan nooit precies fifty fifty zijn. Tijdens het splitsen van de chromosomen kan er erg veel gebeuren; dit gebeurt trouwens een paar keer en stiekem worden ze wat erfelijkheid betreft in vieren gesplitst dus zou de kans 1:4 moeten zijn en dit is dus ook niet exact zo. Overigens zei je ook dat je een karakter erft. Dit is ook niet helemaal waar, je leefomgeving beïnvloed je karakter meer en stiekem kun je het ook niet erfen. Natuurlijk wel bepaalde connecties, laat ik het zo maar noemen, die je hersens eerder maken; waardoor je eerder beslissingen neemt die je ouders zouden maken waardoor bepaalde omstandigheden bestaan waardoor je karakter wordt gevormd. Het is net zoals intelligentie; dat 'erf' je in principe ook niet echt volledig. En dat van; dan erf je dat van je vader, klopt ook niet. Het ligt er maar aan of dingen dominant of recessief zijn en of het alleen gevolgen heeft bij een man of een vrouw; ja dat speelt ook een rol, je geslacht. Wat afwijkingen en ziektes betreft.
is de reden waarom ik faal in biologie, maar goed, ik heb oom alleen maar 2de klas VMBO biologie gehad
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 8:52 pm
Waarom probeerde je me dan toch onnodige informatie bij te brengen die ik al ken als 4 VWO'er waarvan het fav subject biologie is D: ? Naast biologie komt Nederlands, derp. Ik voel me een nerd, want vroeger vond ik wiskunde ook nog leuk maar nu faalt het en heb ik schijt. O en informatica is ook wel leuk. IK HAD EEN ZES VOOR MIJN VERPESTE SE ~! Ben echt te trots op mezelf c:
Alysia
Aantal berichten : 93 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : In a fairytail.
Passport Element: Element-loos Ras: Mens Partner: You think the only people who are people, Are the people who look and think like you
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 11:57 pm
Hmn terug van sporten. Waar is sport lopen paters. Paters hebben mooie buiken, mooiebuiken betekend afgeleid. D: Maar we hebben geen tv's daar of muziek. Dus heb ik mijn eigen muziek + mannen om naar te staren. Ghehe. ;} @Noor, GUDGEDAAAAN!
Mika
Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 31 Woonplaats : Zeg jij het maar
Passport Element: Water Ras: Elf Partner: Loveless
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 13, 2012 4:03 am
we hebben vandaag echt heerlijk paardgereden ^^ heel kort hoor *kuch* maar 3 uurtjes in het bos Ben nu echt dood
Karkat
Aantal berichten : 9 Registratiedatum : 12-04-12
Passport Element: Water Ras: Elf Partner: Don't know if I could ever be without you, because you complete me.
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 13, 2012 4:07 am
I'm cutie. (::::
En Jade moet online komen zodat ik een topic met d'r kan nemen. I need it.
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 13, 2012 4:19 am
Ik ben ook dood ._. Piano les zo laat op een vrijdag is dus een no.
Tijd voor msn spam nu.
Michaela
Aantal berichten : 61 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : De linker regenboog, aanbellen bij de derde bel.
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: When you scream, it doesn't make a sound x
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 13, 2012 4:24 am
IKHAATHEM. Mentor was toets vergeten. DAAR GINGEN DRIE UREN VAN MIJN LEVEN VOOR NIETS.
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 13, 2012 5:53 am
Aah, da's stom ja.
Kevan Administrator
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 13, 2012 5:56 am
@ Alysia; I know the feeling >A< Vroeger had ik het probleem altijd op mijn laptop dat hij soms uit het niets een pagina terugging en dan was ik ook altijd mijn post kwijt als hij dat deed ._. Vandaar dat ik nu altijd heel braaf mijn posts typ in Word ;} *aait* Het spijt me voor je D:
@ Algemeen; Ik moet maar een heel snel gaan douchen
Alysia
Aantal berichten : 93 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : In a fairytail.
Passport Element: Element-loos Ras: Mens Partner: You think the only people who are people, Are the people who look and think like you
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 13, 2012 5:58 am
@Noor, Ehum, 'k doe het ook op word, maar ik sla niet op. Dan maar vast aan alxles tek beginnen ;D.
Kevan Administrator
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 13, 2012 6:00 am
Ik sla ze soms wel op. Heb zelfs een speciaal bestandje ervoor: POST OPSLAG. Gewoon omdat ik het soms niet red om ze af te maken en ze dan maar opsla voor het geval dat n_n
Michaela
Aantal berichten : 61 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : De linker regenboog, aanbellen bij de derde bel.
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: When you scream, it doesn't make a sound x
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 13, 2012 6:56 am
Ik haat het als de internetverbinding te sloom voor woorden is. Grom.
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 13, 2012 7:20 am
Ik verwijder ze nu allemaal als ik klaar ben met een post. Een keer hebben mensen dat allemaal zitten lezen, was nog van mijn beginjaren op een paardenforum. En z snapten niks van het hele rpgen, dus ja, dat vond ik enorm irrtant.
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 13, 2012 9:33 am
Hihi, ik lieft forums als deze. Fantasy ftw <33
Ik wil ergens posten, maar dat ga ik nu niet doen, want anders krijg ik teveel topics, en ik heb het morgen ook nog eens druk. Ik denk dat ik nu maar eens ga slapen dan.