Passport Element: Vuur Ras: Mens Partner: xSo I Tore Apart The Roses And The Moon Fell From The Sky
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 11:17 pm
@Roomz: SSA is heel erg gezellig :3 Het duurde bij mij wel even voor ik echt iedereen kende, vooral omdat ik toen Noor ook nog niet zo goed kende~ Ging haar random stalken >D
@Pressious: SSA is Starshine Academy, epic RPG >D
@Noor: Megusta je posts :3 Maakt niet uit of ze lang zijn~ Owja, wilde nog zeggen: Luca = genius. Met z'n we zijn verdwaald xD
Pressious
Aantal berichten : 63 Registratiedatum : 11-04-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 11:27 pm
Ik ben daar Shiro. Maar ik moet wel zeggen dat ik het heel leuk vind. Ik vind het niet zoals WC of WS waar je er nergens tussenkomt. Het is veel gzeelliger, en hier ook.
Passport Element: Vuur Ras: Mens Partner: xSo I Tore Apart The Roses And The Moon Fell From The Sky
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 11:31 pm
@Noor: True. Gemeen doen is misschien niet zo'n goed idee, maar als u daar recht voor hebt vindt ik wel dat u íets mag doen
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 11:32 pm
Ja, maar het is al duidelijk dat die Admin zo blind is dat ze mijn probleem niet ziet. Terwijl het gewoon super flauw is wat er is gebeurt en ik dat gewoon niet pik. IKHEBMIJNRECHTEN. En waardigheid c:
Kenteq
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 14-04-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : Le kakkerlak
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: >>My heart is sick of being in chains"
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 11:33 pm
||Natsuki; [Hoe heet je eigenlijk?] Persoonlijk heb ik niks tegen Ws ;3 Je moet er een beetje je weg vinden, maar daarna is het super.
||Jussel; Nice, nice ^^
||Noor; Damn, ik zie het >_< Dat wordt dus zoeken naar een nieuwe faceclaim. Iemand suggesties?
I dunno.. heb het nog nooit meegemaakt
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 11:35 pm
Nou, toen ik op WS in het onzin topic vroeg waarom mensen mij negeerden kreeg ik het antwoord: 'Omdat je niet interessant bent.' Alsof hun lulkoek zo interessant is zeg. En op DH werd ik gek van die zogenaamde 'goden' dus ging ik daar ook weg. Nee, bah. Ik kan daar niet tegen.
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 11:36 pm
Dan vind ik dat u gelijk heeft, mag u er best wat van zeggen. Zoiets valt toch op, zou je denken.
Alysia
Aantal berichten : 93 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : In a fairytail.
Passport Element: Element-loos Ras: Mens Partner: You think the only people who are people, Are the people who look and think like you
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 11:36 pm
Broertjes chanteren is leuk. Bwhahaha. ;D
Kenteq
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 14-04-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : Le kakkerlak
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: >>My heart is sick of being in chains"
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 11:38 pm
Ah, well.. Dat kan wel eens kloppen jah >_< Sommige kennen wel eens een beetje bitchy zijn [nee, noem geen namen] Daarintegen zijn er ook super veel schatties daar ;3 Bijvoorbeeld Tessa, Judith, Endria, Nathalie etc.
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 11:38 pm
Ik heet Charlotte. Mwah, ik heb het zo ondervonden dat het een beetje moeilijk is om tussen te komen. Kevan, bedoel je met DH: Dream Horses? Ik zit dar ook op, en heb daar niet echt last van.
Kenteq
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 11:39 pm
Aah, Charlotte ;3 Nice name ^^ Charlotte's web.
Kevan Administrator
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 11:40 pm
@ Jussels; Mijn brein snapt je zin niet. Derp.
@ Alysia; Jij evil... Evil... Kind x')
@ Roomz; Ja, maar ik kan er gewoon niet tegen als je al gelijk niet eens welkom wordt geheten. Dat is gewoon onbeleefd en gemeen. Punt uit. Want die schatjes negeerden me ook hoor ._. NIETSCHATTIG.
@ Charlotte; Ja, maar het verschilt. Ik val héél snel buiten de groep, maar dat ligt ook een beetje aan mij. Maar als mensen dat nog eens gaan stimuleren ben ik weg ._.
Passport Element: Lucht Ras: Elf Partner: Take me Away \\
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 11:41 pm
Goeeedemorgen 8D Derp.
Middag =w=
Kenteq
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 11:43 pm
||Noor; Mijn schatties negeren niet! Mijn schatties zijn schatties <'3 Btw, twee van mijns schatties zaten op City of Death: Dus het zijn wel degelijk schatties ^^ Maar je hebt wel gelijk, dat moet ik toegeven.
||Mitsue; Goede middag!
Kevan Administrator
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 11:43 pm
JOYA IK WAS ZO ALLEEN ;^; EN IK MOEST ZOVEEL LEZEN. Je weet dat ik sloom lees :c Don'teverleavemelikethatagain. Just don't T^T * getraumatiseerden of zo*
@ Roomz; Ze negeerden me wel D: ALLES negeerde me :c
Alysia
Aantal berichten : 93 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : In a fairytail.
Passport Element: Element-loos Ras: Mens Partner: You think the only people who are people, Are the people who look and think like you
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 11:44 pm
@Noor; Hij verdient het. >)
Nou, ik snap ws niet zo goed. Eerst drama o het stopt en dan stopt het toch weer niet omdat iemand anders een wolven rpg maakte en iedereen daar op ging. En ja gewoon vaag. Sorreh Natsuki. :C
Dubhe
Aantal berichten : 82 Registratiedatum : 10-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Gooische kakker hier o3o
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: You can't get me, dude.
Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 14, 2012 11:46 pm
Hmmzz.. Ik ben niet echt goed in het zoeken van liedjes xd Meestal luister ik themesongs van anime personages of title songs van anime's ^^[/quote]
Oeh oeh, Zoek op YouTube naar het persoontje HDSounDI Die heeft meer dan 600 anime osts geupload helemaal in HD met een super epic achtergrond plaatje. Serieus, ik ben er meer dan verslaafd aan, prachtige liedjes zitten er tussen <3