Passport Element: Vuur Ras: Mens Partner: xSo I Tore Apart The Roses And The Moon Fell From The Sky
Onderwerp: Re: Onzin topic zo apr 15, 2012 1:14 am
Lolz, net alle puzzels in de krant met zusjelief op goed geluk in lopen vullen. Ongeveer de helft klopt. LIKEABOSS
xD Vaag
Michaela
Aantal berichten : 61 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : De linker regenboog, aanbellen bij de derde bel.
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: When you scream, it doesn't make a sound x
Ik heb Noor gemeet. Spastisch op station. Kon d'r niet vinden. En yay, internet werkt weer. Ik werd een beetje rusteloos van het huiswerk. Wat overigens bestond uit Canada tekenen op een poster. Hetaliaversie nog wel.
Rena
Aantal berichten : 75 Registratiedatum : 12-04-12 Leeftijd : 29
Passport Element: Aarde Ras: Elf Partner: Try and get me....
AWESOMEHEID 8D
maarre @Mitsue, heb heel veel mensjes van het RPG Forum Wolf Story gemeet, mensjes die ik al kende en mensjes die ik nog niet kende of alleen via msn 8D was echt kei leuk <3 ben 2x op m'n bek gegaan, ben ondergekliederd, aangerand, heb mezelf dood gerend/gelopen op m'n hakken en dat was het wel zo'n beetje 8D
Kenteq
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 14-04-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : Le kakkerlak
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: >>My heart is sick of being in chains"
Onderwerp: Re: Onzin topic zo apr 15, 2012 1:16 am
Serieus, ik wou dat ik ook bij de Ws meeting was! Ik had gewoon moeten zien hoe Tutu en Tessa zijn getrouwd xD Toch kon ik like a boss via Tessa's telefoon Judith en Endria gedag zeggen ;3
Rena
Aantal berichten : 75 Registratiedatum : 12-04-12 Leeftijd : 29
Passport Element: Aarde Ras: Elf Partner: Try and get me....
Onderwerp: Re: Onzin topic zo apr 15, 2012 1:18 am
hahaha ik was ook met Tutu getrouwd en ze was ook nog met Lies getrouwd, en Abi en Tutu hebben me aangerand enzo XD en Lies werd geboren uit Sharon (ze speelde een lammetje) en jeffrey ging uitleggen hoe je een lammetje eruit krijgt tijdens de geboorte met hulp van Lies en Sharon dus XD
Kenteq
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 14-04-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : Le kakkerlak
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: >>My heart is sick of being in chains"
Onderwerp: Re: Onzin topic zo apr 15, 2012 1:21 am
Whahaha xD Dude, ik moest gewoon mee! Well, ik ga mijn ouders gewoon overhalen dat ik naar de volgende wel mag >3 Is er al bekend waar die is? Zeg Artis, zeg Artis!
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Re: Onzin topic zo apr 15, 2012 1:25 am
Jongens... Dit is Affinity en niet WS. Kunnen jullie dit soort gesprekken alsjeblieft daar laten? Ik vind het namelijk niet zo fijn als iedereen hier gewoon over andere fora gaat praten en dat is geloof ik ook wel begrijpelijk, non?
Kenteq
Onderwerp: Re: Onzin topic zo apr 15, 2012 1:27 am
Sorry Noor, ik liet me ff gaan. En je hebt gelijk, sorry :')
Onderwerp: Re: Onzin topic zo apr 15, 2012 3:54 am
Nu vraag ik me nog steeds af of vuurdraken en zo ook kunnen vliegen..
Dubhe
Aantal berichten : 82 Registratiedatum : 10-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Gooische kakker hier o3o
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: You can't get me, dude.
Onderwerp: Re: Onzin topic zo apr 15, 2012 4:04 am
Volensmij kunnen alle draken over het algemeen wel vliegen, alleen sommige niet.. Ik dacht dat alleen Aardedraken niet konden vliegen, buwt I'm not sure.
Bij de informatie staat het volgensmij allemaal wel als je op Draken klikt. :3
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Onderwerp: Re: Onzin topic zo apr 15, 2012 4:12 am
Dankuschön Dubhe~ Iedere draak kan inderdaad vliegen, alleen is de kans wat kleiner bij aarde draken dat ze vleugels hebben. Voor de rest hebben lucht draken altijd vleugels en kunnen ze dus ook altijd vliegen. Bij de rest ligt het er maar net aan.
Onderwerp: Re: Onzin topic zo apr 15, 2012 4:17 am
Ja, ik had het nog eens doorgelezen, maar soms zijn dingen voor mij nogal onduidelijk, maar dat ligt aan mij. Nu weet ik het, niet dat ik fouten ga typen in de rpg enzo. Want dan voel ik ema tlij dom als ik dat doe.
Kevan Administrator
Onderwerp: Re: Onzin topic zo apr 15, 2012 5:33 am
Ik verveel me... Ik heb zowaar niets te doen. Ik heb zelfs in mijn vrije tijd nog wat aan wiskunde geoefend. WISKUNDE. Ik hoef nergens te posten en ik weet niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Meh >U
Dubhe
Aantal berichten : 82 Registratiedatum : 10-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Gooische kakker hier o3o
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: You can't get me, dude.
Onderwerp: Re: Onzin topic zo apr 15, 2012 6:15 am
Dit forum moet echt in leven blijven, net als bij SSA >:3 Het is te awesome oom dood te laten gaan..
Le-random-heb-niks-te-schrijven-post (a)
Alysia
Aantal berichten : 93 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : In a fairytail.
Passport Element: Element-loos Ras: Mens Partner: You think the only people who are people, Are the people who look and think like you
Onderwerp: Re: Onzin topic zo apr 15, 2012 6:31 am
BEN IK WEER. Elke keer was het van 'KIJK EEN HERT' 'KIJK EEN EEKHOORN' 'KIJK EEN VOGEL' En ik was steeds van 'IK WIE GEEN BEESTEN,' en fcking beesten haten mij D: Maarja. EN grote pannenkoek in pannenkoekenrestaurant was grooot. Ik kreeg hem niet op.
Pressious
Aantal berichten : 63 Registratiedatum : 11-04-12 Leeftijd : 28