Aantal berichten : 93 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : In a fairytail.
Passport Element: Element-loos Ras: Mens Partner: You think the only people who are people, Are the people who look and think like you
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 17, 2012 5:45 am
m'n neus zit dicht, ik heb hoofdpijn mijn armen doen pijn ik ben moe ik heb het koud. eumg, zelfmedelijden hier. :l Zometeen douchen. Als mijn vader weg is.
Pressious
Aantal berichten : 63 Registratiedatum : 11-04-12 Leeftijd : 28
Passport Element: Vuur Ras: Elf Partner: I really hate your face, you're bad in bed, your ass is fat and you ain't that smart. Just die.
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 17, 2012 6:55 am
Thanks. Khoud van jouw onderschrift. Hij ziet er zo smexy en hawt uit. <3
Gheghe. Ik ben al mn cosplays uit mn wishlist in een bestandje aan t zetten met prijzen erbij. Tot nu toe heb ik er.. 3 onder de 100 euro (met wig & verzendkosten erbij), dus ik vind t best meevallen yk. o.o En nog maar 2 erboven, dus. Moet binnenkort maar eens uitzoeken welke ik mn ma laat betalen en welke degene daarna wordt en die ik zelf zal betalen. ^.^
Alysia
Aantal berichten : 93 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : In a fairytail.
Passport Element: Element-loos Ras: Mens Partner: You think the only people who are people, Are the people who look and think like you
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 17, 2012 8:26 am
Mijn god, begint aankomende maandag al sterretjes vriedin gezocht ofzo? Njah, 'k vond barbies bruiloft al vreselijk.
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 17, 2012 9:11 am
Ik let niet op dat soort dingen: kijk alleen nog maar tv voor I justed to be fat, Desperate housewives en... Vroeger ook Dog Whisperer, kon daar zo mee lachen x') Maar het is niet meer zoveel op de buis D:
God, dat moment wanneer je iemand wilt vragen wat voor font iets is in zijn of haar osje en die persoon net offline gaat ._.
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 18, 2012 1:36 am
Ik moet studeren, kamer helemaal opruimen, echt grondig, en posten bij zo'n 3 topics. Ik post al niet snel, té qeinig tijf. T.T
Kenteq
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 14-04-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : Le kakkerlak
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: >>My heart is sick of being in chains"
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 18, 2012 1:38 am
||Pressious; Sawry, maar daar heb ik nu geen tijd voor. Op Ws doe ik mee met een belangrijke verhaallijn waar mijn wolfje zeker actief moet blijven, dus fix ik me daar ff op.
||Charlotte; Ugh, dat is echt kut. Waarom maken ouders en school het ons altijd zo druk?
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 18, 2012 1:45 am
*wrijft over kin* Eerst evenement openen... Nee, ik moet eventjes wachten op Joya ;}
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 18, 2012 3:04 am
Ja, sorry dat je zo lang moet wachten. Maar me inspi is laatste tijd ook laag. En ik voel me futloos, maar dat zijn denk ik bijwerkingen
Dan zie je opeens van binnen uit je laptop een hondje aan je scherm likken. Ik dacht dat ik hem als desktop had ingesteld, en vroeg me af waarom ie maar niet ging. Maar het was een screensaver.
Kevan Administrator
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 18, 2012 3:08 am
Ik heb na alles nog tijd over «3 DankaniknoglekkerPewdiekijken ~ Maar ik heb nog steeds niet die font gevonden die ik zocht ._.
@ Charlotte; Likte je hond nou aan je scherm? Whut D: ? *traagvanbegrip*