Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 18, 2012 3:42 am
O GOSH DIE IS GEWELDIG «3 Ik hou van dat soort hondjes >3
Een aanhoudende zenuwtrek bij mijn oog die ik voel ._. Zo. Irritant.
Dubhe
Aantal berichten : 82 Registratiedatum : 10-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Gooische kakker hier o3o
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: You can't get me, dude.
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 18, 2012 3:47 am
Meewp. Ik vraag me af, Op welke manieren kan je char een draak temmen? Ik heb er lang over na lopen denken, maar heb geen idee xD
Net weer terug van maatschappelijke stage; dodelijk moe als altijd.
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 18, 2012 3:53 am
Nou, je temt een draak niet echt. Het is meer een bepaalde houding of... Aura dat je personage uitstraalt op een draak en dat spreekt deze aan. Ben je toevallig bekend met de film Avatar? Daar kiezen die beesten ook zelf iemand uit, weet niet precies wat het zijn, maar dit gaat op een minder agressieve manier c: Deze draakjes zijn lief. Natuurlijk zijn vuur draken gewoon chaggie, maar dat valt ook wel mee hoor: maar je moet niet gelijk verwachten dat je personage kan vliegen op een draak, dit heeft oefening nodig en is ook erg gevaarlijk als je het in ene keer doet. Deze draken zijn nog nooit bereden en meestal kunnen paarden ook b*tchy zijn als ze pas worden ingereden, dat is dus ook hetzelfde ook hierbij owo
Dubhe
Aantal berichten : 82 Registratiedatum : 10-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Gooische kakker hier o3o
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 18, 2012 4:02 am
Yay, thanks Dan weet ik genoeg. o3o
Ga kijken of ik de post nu kan maken, maar heb niet zoveel tijd.
Passport Element: Vuur Ras: Elf Partner: I really hate your face, you're bad in bed, your ass is fat and you ain't that smart. Just die.
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 18, 2012 5:29 am
Hurrhurr. Het bad is zich aan het vullen. Kheb nog 6 ongelezen manga's, waarvan de 1e 2 van Higurashi die ik absoluut nog niet wil lezen. Kwil er eerst meer hebben en ff wachten tot de anime een beetje uit mn kop is. 8D
Verder heb ik.. Is this a Zombie? 1 Dengeki Daisy 1 Otomen 1+2
En nog wel een paar, maar die heb ik al gelezen. .__. MewantzKarakuriOdette4,5,6. ;c;c;c
Pressious
Aantal berichten : 63 Registratiedatum : 11-04-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 18, 2012 5:37 am
Krijg net een brief van Annie [Musical waar ik auditie voor ga doen] Er staat in vermeld dat de audities op TV komen, dus ik kom ook nog eens op TV, Ik blij, Jeeeeej!!! Straks [Als ik inspi heb] gauw reageren bij topicjee
Dubhe
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 18, 2012 6:58 am
Ik heb m'n draken-post gemaakt, hèhè Lekker lange post geworden ^^
Kevan Administrator
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 18, 2012 7:35 am
Ik ga eerst eventjes douchen en dan lees ik je post wel door ;}
Passport Element: Vuur Ras: Elf Partner: I really hate your face, you're bad in bed, your ass is fat and you ain't that smart. Just die.
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 18, 2012 8:34 am
Stiekem heb ik die anime niet gezien. Maar goed.. xD Ik had het meer over de manga's die ik atm lees. Dengeki Daisy, Otomen, Karakuri Odette.. Animeloos. >U Hoedurvenze.
Nyaa~ Deze zomer komen er veel leuke anime =D. De lente is hopeloos, maar ik heb hoop voor de zomer. =u='
.. Iemand topic met Cayla? D;
Kevan Administrator
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 18, 2012 8:38 am
Ik wil wel een topicje maar ik zit al in like... Veel topics T^T Ik wil het mezelf niet te druk maken, maar als je het niet erg vind dat ik soms een beetje laat reageer kan het wel. En ik open momenteel eventjes niets meer, meh >U
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 18, 2012 8:53 am
Elke keer als ik Natsuki zie, mis ik Shou een beetje meer. ;c;c;c. Mijn arme Shou. Verlaten enzo. /medelijden.
Ok. Ik moet Skye Sweetnam enzo luisteren, wil ik kunnen posten op Cayla. /zet Breaking Benjamin uit, ._.
Dubhe
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 18, 2012 8:59 am
Cayla schreef:
Waarom. Waarom is er geen anime van de manga's die zo cute zijn. ;c;c;c
Oh, I know your problem. Tenbin wa Hana to Asobu is ook zo'n mooie manga, maar jammer genoeg is er geen anime van Dx Verder hadden Deadman Wonderland en Fruits Basket ook WAY langer moeten zijn, er zijn echt heel veel chapters van, en dan maar 25 episodes :c
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 18, 2012 9:03 am
@Dubhe: Fruits Basket.. Ik stopte ermee omdat ik het einde al wist. Eerste anime waarbij ze eindigt met degene met wie ik wil dat ze eindigt, stop ik. Ik faal. xD @Kabira: Cayla+Breaking Benjamin werkt gewoon niet. xD @Marcial: Ik ken je probleem.
Dubhe
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 18, 2012 9:17 am
@Cayla, oh, dat is echt irritant hea xD In de manga heb ik gezien dat er nog een kiss-kiss momentje in voor gaat komen. Jammer dat dat niet in de anime zat x')
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 18, 2012 9:26 am
Ik zweer. Nooit de stelletjes die ik wil. Alhoewel Clannad wel een Tomoyo Visual Novel heeft. 8D Ja, ik shipte TomoyaxTomoyo & SunoharaxKyou Bij Kanon.. Had ik 't liefste meer Mai/Nayuki gezien. Gelukkig heb ik de Visual Novel 8D. Bij OHHC moest ze eindigen met Hikaru. ;c;c;c;c Socute.
Etc. Etc.
Michaela
Aantal berichten : 61 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : De linker regenboog, aanbellen bij de derde bel.
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: When you scream, it doesn't make a sound x
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 18, 2012 9:42 am