Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 11, 2012 10:01 am
Ik ga vrijdag naar de paardjes, me zus gaat eindelijk eens mee. En zaterdag mee op huifkar tocht, een beetje helpen, met de paarden vasthouden en rustig houden als we stoppen, want er moet ook op die kindjes gelet worden. Maar ergens hoop ik dat ik niet de enigste die meegaat om te helpen..
Sirin
Aantal berichten : 11 Registratiedatum : 10-04-12 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 11, 2012 8:59 pm
Maar eens een topicje openen, denk ik.
Dubhe
Aantal berichten : 82 Registratiedatum : 10-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Gooische kakker hier o3o
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: You can't get me, dude.
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 12:11 am
Vandaag twee uur paardrijden; eerst springcursus, daarna gewone les. <3
En vandaag word ik tante, omg! Ö
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 3:30 am
Twee uur paardrijden D: ? Na één uur begint mijn rechter kuit al irritant te doen >A< Wordt hij helemaal warm en shizzles.
Meh, ik bleek vandaag de eerste twee uur vrij te hebben; Maar die vrouw van Engels had dus niets laten weten dus stonden we daar het eerste uur al. Tweede uur heb ik dan een tussenuur dus dat maakt het dan eerste twee uur vrij ._. Ik weer eens balen ;}
Passport Element: Vuur Ras: Mens Partner: xSo I Tore Apart The Roses And The Moon Fell From The Sky
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 3:37 am
BWAH. >U Ik had vandaag echt m'n dag zeg xD Eerst flipt een leraar tegen me uit omdat ik me niet omdraaide toen hij ging ijlen over boeken. Nou, ik zit plain met m'n rug naar hem toe en ik draaide me niet meer om toen m'n nek zeer ging doen. Daarna ging een kind helemaal los dat ik zat te praten met iemand en dat we heel asociaal deden terwijl zij toch echt óns gesprek crashte. En een vriendin waar ik niet meer mee omga claimde dat ik gillend de wc was uitgerend toen ik haar zag; mag je niet weglopen als je je handen gewassen hebt? Toen werd ik opeens geïnterviewd omdat ik bij de laatste vijftien van de een of andere wedstrijd zit en dat moet in ons lame regiokrantje. Zonder mijn medeweten. Dus, ineens m'n pauze vergald. Toen wilden ze nog een foto; maar de fotograaf was te laat. Komen ze me onder m'n verdmme EXAMEN fotograferen!
Sorry, moest er even uit D: Grr, kan ik straks allemaal van me af gaan tennissen. Okay, sorry xD
GOEDE MIDDAG~ :3
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 3:43 am
Onder je examen nog wel? Dat is zo onprofessioneel trouwens, in alle opzichten. HIJ is te laat, kan jij niets aan doen. Als ik jou was geweest was ik gewoon blijven zitten. Hebben ze maar pech, toekomst is belangrijker dan een dom fotootje. Furthermore; had hij maar op tijd moeten zijn. Jij moet eerst wachten, dan laten ze hem ook maar wachten. Jeez, wat een dom gedoe zeg daar bij jou D: En roddeltjes... Derp, dat zijn gewoon sl*tjes. Ik besteed echter niet meer zoveel aandacht aan mensen waar ik fittie mee heb of zo; zijn ze niet waard owo Haha, nu zie ik jou voor me super agressief op het tennisveld ;} Al die tennisballetjes veel te hard wegslaan XD Rageface.
Is je examen verder nog wel goed gegaan lieverd ;o ? Und Guten Morgen. Of zo.
Passport Element: Vuur Ras: Mens Partner: xSo I Tore Apart The Roses And The Moon Fell From The Sky
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 3:49 am
Jamaar, ik bleef ook zitten. Ze hebben me aan m'n tafeltje gefotografeerd. Nou, spannend hoor >U Anyways, bedankt voor uw begrip~ Ja, dat wordt überrageface daar xD M'n tennislerares zal het wel merken Maar examen ging verder wel goed, alleen m'n concentratie was in het begin helemaal verpest door die mensen. Ik heb serieus gezegd dat ik die foto gewoon niet wilde en m'n leraar probeerde ze nog de klas uit te shotten, maar m'n Duits leraar had blijkbaar meer autoriteit ofzo Maarja niets aan te doen hea~
Ik denk niet dat het tennisnet nog gaat leven xD
Kevan Administrator
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 3:53 am
How exciting! Ik zou jou daar ook al met een über chaggie kop naar je examen... Blaadje staren terwijl die mensjes een foto maken ;} Maar echt, zijn ze gek of zo? Ik denk niet dat het alleen jouw concentratie heeft aangetast op dat moment, maar iedereen zijn of haar concentratie. Heel leuk dat jij al een vast beroep hebt en een goed inkomen; moet je het niet gaan verpesten voor anderen D:
Ik weet niet hoe dat tennisveld er bij jou uitziet; maar bij ons is er zo'n hek omheen. Zodat niet al die ballen wegvliegen. Een keertje had ik zo hard geslagen dat een bal vastzat in dat nek... Hek ding ;} Datwasfunny. Wel heel lang geleden ;o
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 3:56 am
Bij ons ook zo'n hek eromheen, maar ook coniferen~ volmetballen Ik heb de ballen die ik daar de laatste jaren naartoe gestuurd heb nooit meer gevonden 030 Idd, volgens mij had iedereen er last van. Fotograaf maar van: lachen RAGE xD Maar praten helpt wel~ OEH NAAR TENNIS >D Aurevoirzels
Kevan Administrator
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 12, 2012 4:06 am
Zo, wat random smiley's toegevoegd die ik nog had liggen ergens. Heb mijn downloads niet opgeruimd ;}