Onderwerp: Re: Onzin topic za apr 21, 2012 2:47 am
Halluwa iedereen, Ik moest net paardrijden op mijn lieveling Dora <3 Love Doortje <3 Ze schrok alleen wel door een ander paard ofzow, en toen bokte ze maar dat maakt me helemaal niets uit, Oké sorry, ik ga het wel ff niet meer over paarden hebben, lijkt me beter, anders blijf ik door praten >.< Moet nog bij andere RPG's reageren maar ben zó inspiloos..
Passport Element: Vuur Ras: Mens Partner: ~Try to keep up~
Onderwerp: Re: Onzin topic zo apr 22, 2012 11:43 pm
ik moet zometeen verplicht 6 kilometer hardlopen met school Q.Q
Rena
Aantal berichten : 75 Registratiedatum : 12-04-12 Leeftijd : 29
Passport Element: Aarde Ras: Elf Partner: Try and get me....
Onderwerp: Re: Onzin topic ma apr 23, 2012 1:39 am
Pieuw, i need more inspi voor Rena .___. en was al rond 12 uur thuis ;3 VCA examen had ik al gehad, ben benieuwd of ik geslaagd ben >< ben zelfs in slaap gevallen en heb tot 2 uur geslapen, wtf XD
Aion
Aantal berichten : 9 Registratiedatum : 12-04-12
Passport Element: Lucht Ras: Elf Partner: I'm free as the.. eh.. wind? Call it whatever you want! =)
Onderwerp: Re: Onzin topic ma apr 23, 2012 2:19 am
Noor, nog gefeliciteerd met je layout! En klopt het dat je nooit online bent bij mij op msn? o-o
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Re: Onzin topic ma apr 23, 2012 6:46 am
Dank u en ja; ik ben een erg ongezellig persoon ;D Nee, ik heb veel onvoldoendes en shit en moet eventjes geen afleiding zoeken op msn ._.
Dubhe
Aantal berichten : 82 Registratiedatum : 10-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Gooische kakker hier o3o
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: You can't get me, dude.
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 24, 2012 6:29 am
Waarom is hier al een dag niet gepost? Noez D:
Anywayz, ben opnieuw verslaafd aan Zelda Twilight Princess.. Moet weer afkicken daarvan xD
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Re: Onzin topic di apr 24, 2012 7:46 pm
Ik ben nogal lui bezig, si =w= Ik zou kijken of ik er vandaag nog een post uit krijg. Want de laatste tijd is posten erg... Moeilijk >o Concentratie
Kenteq
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 14-04-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : Le kakkerlak
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: >>My heart is sick of being in chains"
Onderwerp: Re: Onzin topic wo apr 25, 2012 6:02 am
Huumn, waarom lukt het me niet hier te posten? Ik mag niet inactief worden.. MAG NIET