Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 20, 2012 4:40 am
Dat doet mijn hond buiten En je zou denken dat hij niet zo snel is, en zeker niet met zijn platte snuit Nou, het enigste wat je ziet is een klein zwart ding dat enorm snel door de tuin heen gaat.
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 20, 2012 5:04 am
God, ik heb het gevoel dat ik echt nooit aan posten toe ga komen met Kevan >A< Meeeeh.
Pressious
Aantal berichten : 63 Registratiedatum : 11-04-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 20, 2012 5:08 am
@Kevan; Zeker weer luiheid, dat is altijd wel irritant, maar soms ook best handig Whaha, sorry dat moest even.. Ik had dat ook eerst, dat ik zo'n gevoel had, maar toen ging ik posten en toen kreeg ik steeds meer inspi :a
Dubhe
Aantal berichten : 82 Registratiedatum : 10-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Gooische kakker hier o3o
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: You can't get me, dude.
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 20, 2012 5:09 am
Haha, ik zet gewoon een mega-awesome Neon Genesis Evangelion muziekje aan, en dan komt de inspiratie vanzelf aanzetten xD
Like this o3o
Spoiler:
Yeah, mijn muziek kan nogal erg variëren :'3
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 20, 2012 5:10 am
@ Pressious; Nee, ik heb echt gewoon geen tijd ._. Ik moet nog overal posten of zo en ook nog wat dingen regelen etc etc Luiheid is het nooit bij mij.
Passport Element: Vuur Ras: Elf Partner: I really hate your face, you're bad in bed, your ass is fat and you ain't that smart. Just die.
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 20, 2012 5:20 am
Natsuki schreef:
Dat doet mijn hond buiten En je zou denken dat hij niet zo snel is, en zeker niet met zijn platte snuit Nou, het enigste wat je ziet is een klein zwart ding dat enorm snel door de tuin heen gaat.
Doet myn mopsje ook vaak. Raar beest. xd
Alysia
Aantal berichten : 93 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : In a fairytail.
Passport Element: Element-loos Ras: Mens Partner: You think the only people who are people, Are the people who look and think like you
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 20, 2012 6:19 am
Pff eindelijk weekend! Stagebegeleider is killing me. :l Laat me alle ik herhaal alle kastjes uitkluizen van binnen schoonmaken en vervolgens uitzoeken wat weg mag en niet weg mag, en daarna de troep weer in de kastjes stoppen.
Passport Element: Vuur Ras: Mens Partner: ~Try to keep up~
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 20, 2012 6:36 am
pruthuiswerk Q.Q
Dubhe
Aantal berichten : 82 Registratiedatum : 10-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Gooische kakker hier o3o
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 20, 2012 7:07 am
Alysia schreef:
Pff eindelijk weekend! Stagebegeleider is killing me. :l Laat me alle ik herhaal alle kastjes uitkluizen van binnen schoonmaken en vervolgens uitzoeken wat weg mag en niet weg mag, en daarna de troep weer in de kastjes stoppen.
Oh stage, it was killing me too D: Ik moest op een manege allemaal stallen uitmesten, geloof me, dat is zwaar als je dat iedere dag moet Dx
Passport Element: Vuur Ras: Elf Partner: I really hate your face, you're bad in bed, your ass is fat and you ain't that smart. Just die.
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 20, 2012 7:32 am
Ik word grijs. /Kruiptstilletjesineenhoekje.
Alysia
Aantal berichten : 93 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : In a fairytail.
Passport Element: Element-loos Ras: Mens Partner: You think the only people who are people, Are the people who look and think like you
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 20, 2012 7:37 am
Dubhe schreef:
Alysia schreef:
Oh stage, it was killing me too D: Ik moest op een manege allemaal stallen uitmesten, geloof me, dat is zwaar als je dat iedere dag moet Dx
Maargoeww, weekend <3
mygossh. Dat is zo vermoeiend. D: Stallen uitmesten. Pff. Nouja je hebt het overleefd !
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 20, 2012 8:59 am
/inspiratie.
Hurrfurr. Ik wil de lotto winnen.
Dubhe
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 20, 2012 10:05 am
Alysia schreef:
Dubhe schreef:
Alysia schreef:
Maargoeww, weekend <3
mygossh. Dat is zo vermoeiend. D: Stallen uitmesten. Pff. Nouja je hebt het overleefd !
Haha, gelukkig ja.. Ik was zo moe daarna, en toen moest ik ook nog twee uur paardrijden. [stike]Don't ask why D:[/strike] Well, het eerste uur ging niet zo goed, zat toen op een schrikkerig paard dat in elke hoek wegschoot.. Ben er toen zelfs afgevallen in een plotselinge omdraai + bok x'D
Michaela
Aantal berichten : 61 Registratiedatum : 09-04-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : De linker regenboog, aanbellen bij de derde bel.
Passport Element: Lucht Ras: Halfelf Partner: When you scream, it doesn't make a sound x
Die koffie was een slaapmiddel /suspicious Maar goedemorgen dudes en dudettes. Vandaag afspraak maken met kapper. Bruin haar word rood. Omdat ik bruin saaiish vind.
Haruko
Aantal berichten : 28 Registratiedatum : 06-04-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet~
Passport Element: Vuur Ras: Halfelf Partner: Some say it's a blessing, some say it's a curse •