Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 19, 2012 6:25 am
Ja, ik typ altijd dingen vanzelf fout. Alysia noem ik je vanaf nu dus xD En I Know moet ik dus ook zo zeggen, ben echt niet goed in spelling, ken je dat?
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Passport Element: Water Ras: Halfelf Partner: Let's see how far we come ♥
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 19, 2012 6:30 am
@ Daphne; Nee, ik zit aan de pil jij. Dan is het onmogelijk om ineens in je periode te komen ._.
@ Pressious; Ik ben gewoon een grammar nazi, terwijl ikzelf een dyslecticus ben en dus wel de laatste die erover mag zeuren: Maar ik zeur er altijd over bij mensen als ik een fout te vaak oppik en me er echt aan begin te irriteren. Soms irriteer ik me ook tijdens het lezen van posts omdat ik fouten zie ._.
Pressious
Aantal berichten : 63 Registratiedatum : 11-04-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 19, 2012 6:34 am
Mijn post was echt dom, ik had namen verwisselt omdat ik nu op 2 RPG's tegelijk zit, niet meer doen dus..
Kevan Administrator
Aantal berichten : 296 Registratiedatum : 31-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een doos.
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 19, 2012 6:36 am
Ik heb in totaal 10+ accounts overal verspreidt. Ik heb nog nooit de fout gemaakt dat ik namen omwisselde, enkel dat ik op het verkeerde account postte. Dus ik snap eigenlijk niet hoe je dat voor elkaar krijgt; voornamelijk omdat toen ze tegen zichzelf sprak je wel haar naam correct had ._.
Pressious
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 19, 2012 6:41 am
Dat vind ik zelf dus ook raar, maar soms heb ik van momenten dat ik even niet meer weet wat ik aan het doen ben, en zo is dit dus ook de eerste keer dat ik namen verwissel.. Zou het niet meer doen =)
Passport Element: Vuur Ras: Elf Partner: I really hate your face, you're bad in bed, your ass is fat and you ain't that smart. Just die.
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 19, 2012 6:42 am
Ik heb meer acc's dan je op je handen kan tellen en ik verwissel ook maar zelden namen. Post wel eens op de verkeerde account als ik meerdere accounts op één RPG heb, maar dat is een ander verhaal.
Pressious
Passport Element: Vuur Ras: Mens Partner: xSo I Tore Apart The Roses And The Moon Fell From The Sky
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 19, 2012 7:55 am
@Daphne: Danku voor de tip, goed idee :3
@Noor: Jah :c Het was net de hagelbui en toen ik thuis was hield ie natuurlijk weer op~ Maar ik leef nog en ik heb me net gerealiseerd dat ik m'n autotheorie ga falen omdat ik elk oefenexamen gefaald heb. Op 1 fout >U
Kevan Administrator
Onderwerp: Re: Onzin topic do apr 19, 2012 8:57 am
Wat ben ik vandaag lui bezig zeg D: Kan beter morgen maar eens wat doen of zo x')
@ Jussels; Het komt vast wel goed, mijn broer is ook geslaagd (; En hij heeft altijd super veel moeite met leren etc dus als hij het kan, kun jij het ook c:
Onderwerp: Re: Onzin topic vr apr 20, 2012 4:00 am
Volgende week vrijdag vroeg opstaan, en laat slapen. Maar, het word wel leuk. Naar Amsterdam met de school. En het is geen saaie excursie, want deze keer mogen we best veel. Op excursies werden de gsm's afgepakt als je die gebruikte, en dat vind ik hatelijk. Maar hier moet je hem aan hebben staan, en de helft van de tijd ben je toch niet bij de leerkrachten. Wel 3 uur in de bus, maar we mogen dan ook Ipod en dinges die we normaal niet mogen. Mwuhahahaa. Snoep. Daar denk ik nu aan.
En ik ben de enigste Nederlander uit mijn klas, iets wat nu de hele klas weet. Vorig jaar zou ik dat er gevonden hebben, omdat er dan echt mensen warend ie me zouden 'pesten' daarmee. Maar onze klas is gewoon te ubersmexygeweldig, plus, onze klastitelarus en hulptitelarus zijn ook best awesome. Regelbrekende leerkrachten zie je op onze school niet vaak.